close
        漫長的一星期, 終於結束啦!今個星期返 幸運星, 兩年無返e個場啦, 大部份既侍應、大班、水吧都唔同左....淨係個廳靚左, 全場梳化都變晒新既!~~但d房既電視就, 依然大部....唯一冇變...就係,D客同D媽咪依然唔鐘意飲百威!!...唉~!!不甘啜泣
        Crystal就返 日本城, 一有時間我都會上去幫下手....話晒佢都係第一次返e個場, 就上去介紹下d大班、葵姐、侍應、知客、老總, 比佢識. 等佢好做D嘛。但要我由一樓爬上五樓, 都幾慘...上到四樓條樓梯又焗, 又煙! 重煙到我咸添呀~! 冇計啦...鬼叫佢係新人, 又同佢FD咩!~ 咸都要上佢幫拖啦...今個星期兩間場都好靜呀, 時間就過得好慢....好慢ZzzZzzz~!!一日六十罐既數都追得好辛苦!!!!最後......都係唔夠數既...哈哈~!!!唔關我事架...!!!~
        今個月26日就係中秋節啦, 日本城 成個場都有好多燈籠, 嘩)))))))好有節日氣氛呀,,,搞到我都忍唔住,囉部相機出黎同Crystal影返幾張相添~~!!中秋節影相都係第一次咋~!!好開心呀,,,,,哈哈! 好耐都未掂過燈籠啦....如果可以囉住個燈籠一齊影就好啦~!微笑希望今年既中秋節會過得好好好好開心啦...!
arrow
arrow
    全站熱搜

    cheung Melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()